Wednesday, July 13, 2016

hi

Dear my dear blog,

I've been busy doing works and busy with my practical life.
I miss to write and review about Korean dramas and new kpop songs.

Sincerely.

Tuesday, September 8, 2015

Donghae oppa for military , hiks

Hi

Well, as all of you already know, Donghae, my oppa, will leave for army, soon.
Well, of course I am a lil bit sad,as he is leaving his "idol" job for a while , leaving me who sometimes think that I struggle alone -____- you know, i always have this feeling of no one willing to be by my side/ and now he's leaving too/ how could you ? / no it's okay. it's for my oppa own good :)

I'm currently in surgery department, yeah and it is totally busy/ idk how they can live omg so busy/ pity those married residents *sobs*/ i even have no time to enjoy, no time to cherish my sad self lol/ what i did everyday is sleep, go to hospital, come back and sleep and the cycle repeats/ I lol./ I couldn't even lol -_-

Well, I rarely stalk oppa these past year, kinda busy and what i did is just.../stalked his instagram/ liked his photos/ watched his videos/ only when I have time T-T but still, i get that love feeling (lol) when I listen to sj songs/ yeah fangeol's love.

Oppa, pls take care of yourself/ be a namja, totally a namja and comeback as soon as you can/ will miss you a lot/ see me as a doctor (inshaAllah) when you comeback/ i will surely root for you/ my life already fulled of you sinceI was a teenager/ you are not someone else to me, you are my friend, my oppa, fav singer, stupid oppa, weirdo neighbor(?) lol , fav guy, love that aren't going to disappear, basically you mean a lot to me/ whatever it is, i love you and as you are leaving, pls do leave some nice messages for your fans. I will always wait for my dorky oppa to comeback.

i am not alone, we will struggle together. i will always make myself believe, your life are tougher than mine as you're going to go through those rough military things.

Oppa, I love you, please take care of yourself.

Will always think of you when it is raining, because you like rain so much.

We are not lovers, yes we are not, but to me, you are still someone special in my life. Even till now.

Oppa, do well!



Han

Thursday, July 23, 2015

Super Junior, hoyeah the king is back

Hey hey hey, omg lama tak update like seriously. Ni ada la sikit mood nak fangirl sambil duduk bersimpuh malu ecececey nyampah lak. Eh aku ada benda nak cakap, hmmmm, I've watched a lot of korean dramas cuma cuma cuma takde masa nak update and since aku dah start clinical year, so hidup aku agak serabut dan aku belum sedia nak jadi doktor hensem. Eh, hensem ke?

By the way, let's go straight to the point (nak cepat ni sbb esok aku ada pretest, aku lagi department  neurology tau so kene la biar sel sel neuron berkembang bercantum dan bekerja dengan listrik yang cukup untuk besok lol)

Like i said dalam title, SUJU is back! The king is back, hoyeahhhh manse manse manse!!! Bukan daehan minguk manse yang cecomey tu eh, ni hoorayyy hooraaay hoorayyy (okay pls stop). Sumpah MV performance dia best compare to MV dia yang seksaaaay tu . lol. basically, aku nak cakap, pendek Donghae ni wkwkwkw. Ok puas! Nah link, selamat menonton



https://www.youtube.com/watch?v=LzujUrSZihc