Wednesday, January 13, 2010

oh come on

"hanney,may I help you my dear,"
hello mello

okaaay, today cabaran dilaksanakan sekali lagi. Han dapat 3 pusingan je kot sebab Han pening tapi Kim Yana dapat 10 pusingan. HEBAT *clapsclaps bagus bagus,hari jumaat jangan lupa ye macam biasa pukul 6.30AM :) Huh.

duduk rumah, asyik beradu je. Donghae memanggil manggil pun tak dengar. HAHA -.- Biasalah, orang tak cukup tidur, memang macam tu. asyik online je. tu je keje. kalau tak online,ape lagi TV la. HAHA. sengal je. ape nak buat lagi? Ohhh, esok esok esok C.N. Blue official debut. wauwauwua. tak sabar rasanya. HAHA sengal sengal Han ni. korang sabar ke tak? kalau tak sabar, bawak bawaklah bersabar -.- huh.

ala, macam Han sabar kan? Kah kah kah. well, tetiba teringat kat blog lama pulak -.- tape tape, jap lagi saya pegi transfer cerita dari sana. HEHE :0 okaay, ni teaser dia :)



ok,bye

han eba

No comments: