Thursday, January 14, 2010

tak sangka


hello mello dan an nyeong -.-

hari ni Han rasa kan, nak cerita pasal benda yang tak sangka la. HAHA. banyak benda tak sangka sebenarnya. HAHA. jom kita rungkai. :)

musuh kepada kawan

first sekali, Han tak sangka kawan baik Han iaitu si Shin Yi yang sebenarnya musuh Han akhirnya menjadi kawan baik Han. pehh,memang tak sangka. HAHA. dah la masa sekolah rendah dulu, kami tak berkawan rapat. HAHA. adush adush. ape ape pun,memang tak sangka.

terKOREA

HAHA,paling tak boleh blaah. tak sangka diri ini terjebak dengan Korean stuffs. sebab pada masa dahulu, saya tiada perasaan langsung pada winter sonata mahupun autumn in my heart apabila ia ditayangkan. AHHA. tapi sekarang, saya semakin gila dan gila denga Korean. OMONA!



tulis blog

paling tak dijangka. memang saya mahu menulis, taaapi saya ni kalau bab bab komputer ni, paling konfem malas. HAHA. lantak kau la. tapi disebabkan gila dengan Korea dan ingin cari ramai kawan, wahuuu, segalanya menjadi sangka. HAHA. dan sudah 4 kali rasanya saya ade blog. HAHA. tapi paling hebat, memang saranghae/planet asing laaaa :)

jumpe kawan blog kat luar

ahhh ni siapa lagi kalau bukan MISS G. hahaha. tak sangka kan bertemu di tusyen. HAHA. yelah, kebanyakan kekal dalam blog je. miahaha. aigoo, Miss G, dah habis ke filem Baby and I? HAHA

SPM is done

pehh, setelah macam separuh mati nak hidup, tak sangka saya telah habis zaman persekolahan dan SPM saya telah tamat. OMG OMG. I can't believe it. HAHA. sungguh ku pelik. masih mengenang zaman mude mudi ku. HAHA. sengal je


cuba amik lesen?

ni memang, aauuuwwwww. sebenarnya, kalau boleh tak nak. tapi tak sangka pulak terambik. HAHA. sengal, ouh kau! dah habis duit bapak kau bayar, kau tanak pegi pulak. MAN! ada exam lagii -.- I'm like, yeaaah

kelas bahasa

ingat nak amik kelas muzik, tapi last last choose kelas bahasa. haha. tak sangka pulak ayah Han nak hantar.Ingat dia memain je. ahahaha. tapi memang tak sangka. keh keh

anugerah bersopan santun

kalau boleh, saya tak naaaak anugerah ni. ciss. kenapa diberikan kepada saya? DANG! saya ni bersikap sambil lewa dan selamba. tapi dapat anugerah pelajar " Bersopan Santun dan Menghormati Guru" MAN! apekah ini? worst award ever kott.HAHA. segan* dah ah kawan kawan macam 'huiiyoo, sopan ke?' aaaaahh, saya bersopan dengan cikgu je. HAHAHAHAAH


tak kerja

MAN! saya ingat nak kerja, wait why I used saya? I mean, Han. HAHAHA. sopan sopan. tak sangka sampai sekarang, tak kerja pun. HAHAHAHA. lawak betul. sungguh lawak. Haihhh. memang dah ramai kawan kerja cuma Han ni pemalas kott. HAHA. -.- hahahaha

jumpe I*

this people, HAHA. saya tanak jumpe dia. sekali terjumpa masa nak pegi kusus memandu. ahh, buat dek je la. HAHA. saya kisah ape. rival ku, maafkan ku pure pure tidak endahkan mu. jap, macam kau kisah diriku di situ. acissss


itu sahaja yang terlintas di fikiran. yang lain, memang banyak laaaa sangat. HAHA. sengal je. tapi, memang banyak yang kita tak akan pernah sangka akan terjadi. tapi yang disangka sangka pulak,tak pernah jadi, cisss. HAHA. bye

han eba

4 comments:

◕‿◕cik hani zain◕‿◕ said...

hehe~~
ni fav entry!!
best!

p/s : ska ngan ayt "terKOREA"
huhuhu~~~

han eba said...

HAHAHA. trimas hanie :)
hani pun terKOREA jugak kan? HAHAHA

sAkUrAmIuRa said...

spe lah si shin yi 2 ??
hahahahhahahaha

han eba said...

adelah, kawan Han yang sengal :) nak berkenalan ke? HAHA