Friday, February 12, 2010

DANG!

'SAYANG I KATA, DIA NAK FACIAL JE KAN!'

an nyeong yorobun :)

HAHAHA, today pergi mandi wap and buat facial. and ada owner dia, dengan sesuka hati dia yang senang lenang mengata-ngata diriku.aissh.sesungguhnya, rambut saya itu sudah tidak dicuci dan saya bercadang mahu mencucinya esok. dan akibat berpeluh masa dalam mandi wap tu, jadi memang konfem la berbau.HAHAAH. dia nak buat facial, dengan tiba tiba meminta Han membuka tudung dan mahu membuat hair treatment pulak. saya nak FACIAL sahaja, tak nak HAIR TREATMENT. zzzzzz. dan dia pun membebel lah kepada Han. err, dia cakap kita ni perempuan dan bla bla bla. saya rasa tidak suka. jika mahu menegur, jumpa face to face sudah. ni, hang dengan seronoknya mengganggu privasi rambut saya. CISS. sebenarnya, Han tak nak mandi wap, dia suruh jugak. CISS. saya nak FACIAL je laaa -.-

sesungguhnya, anda turut judge saya. mwo? anda kata saya ini itu dan ini hanya berdasarkan nama saya? dan bukan betul pun. HAHA. bajet bajet. aish. saya tahu anda kawan mama saya tapi zzzzzzzzz,anda tidak layak menyuruh saya buat itu dan ini. saya ada cara saya, saya ada taste saya, saya ada benda yang anda tak suka tapi saya suka. walaupun buruk mana pun, saya sendiri akan cuba betulkannya satu hari nanti. mengapa? kerana, tak ramai orang yang faham saya tapi cuba nak membuat sesuatu yang baik untuk saya.AIGOO.

ouh BTW, saya ni bukan lah BOROS mana. lagi kalau kawan panggil keluar pun, kalau mak kata TAK, saya tak pergi okaay. pun TAK memberontak! ape aaah. ish. dan orang macam saya bukan nya tak nak dengar cakap orang tua, cuma kadang kala orang yang bagi nasihat tu buat saya tak konfiden. zzz. pastu, nak suruh Han datang lagi? HAHA, boleh asal kau tak kacau rambut den dan jugak tak suruh saya mandi wap. HAHAHA.

oh KIM YANA ssi, muka anda berseri seri laa. HAHA

han eba ♥ aiden lee

No comments: