Wednesday, February 17, 2010

kampung hae


FAKTA: TAHUKAH ANDA, DALAM KOREAN, DONG JUGA MEMBAWA MAKSUD KAMPUNG.* :)

AN NYEONG HASEYO YOROBUN.

apa khabar rerakan belog sekalian alam semestar? BAHAGIAKAH anda beberapa hari ini setelah berbahagia menapak dalam planet saya ini? OH COME ON, saya tahu anda tidak kerana tiada post. HAHAHAHA *evil.

setelah bercuti agak lama, zzzz, sangat tipu , HAHA. alah mana je, KAMPUNG! best wooo :) time menaikkan berat badan bermula kerana atuk saya suka melayan karenah saya. HAHA. yelah, atuk dan opah saya lah yang membela saya dari setahun sampai laah saya 4 tahun. HEHE :)

aktiviti di kampung? ahh, semestinya bersama donghae siang malam tak kira di mana dia berada saya juga berada. dia siap tangkapkan ikan sebab dia takut ikan tu jatuh hati dekat Han. HAHAHA. tak sangka you jeles kan kan kan. AHHAHA. okay, semua yang pasal Donghae kat atas tu semua super tipu. HAHA. apa yang sebenarnya Han lakukan? TIDUR! oh yeah. apa lagi boleh buat? raya cina, den duduk depan tv. kalau tak ade cite best, den tidur. hahaha. mana ada masa nak tangkap ikan? dah tangkap sekor(DH) cukuplah. HAHA :)

BENGANG gila pulak dengan Speedy Bkt.Raja tu.kau jual CD macam tak ade kualiti, pastu kau nak cakap super belagak pulak. bengang betul dengan nyonya tu! issh.hello,I'm your customer okaay! HAH, Han tanak beli CD kat situ lagi la! bengang den! zzzz. kat MID jugak terbaik! zzzz.

siang tadi tengok MAMA 2009 kat 8TV. sedih sedih, SUJU tak datang. dan masa award punya time pun, mereka tak tunjuk! cut cut. sad sad. HAHA. yelah, mereka kan tak datang. ohhhh, melepas tengok Donghae. penat gila ohh hari ni. HAHAHA. tapi tadi masa sebelum start MAMA, best pulak A Date with Lu Yu. yelah, tetamu dia, FARENHEIT FEILUNHAI! hahah :) Jiro Jiro. Aaron Aaron. HAHA. GILA SUDAH.

dah dah, cukup. memang sedap sangat laaaaaaaa gula gula kapas ni. HAHA *jangan jeles.

bye bye

han eba

No comments: