Saturday, February 27, 2010

sad sad sad sad sad sad tonite


ape kehalnya kau nyanyi lagu CN Blue?

macam ni, hari tu Han mimpi Super Junior Lee Donghae dan Juga Super Junior Siwon.tapi mimpi ni buat Han sedih T-T . kisah dia macam ni.

Han tengah jalan jalan dalam satu restoran tu. cantik gila. lepas tu, Han keluar la dari restoran tu. restoran tu kat KL. tak tahu la ade ke tak restoran tu tapi memang restoran mewah. lepas tu, Han nampak Siwon dalam sut putih sedang berjalan menuju ke restoran tu. muka dia lain sikit. HAHA. lepas tu, Han macam OMG OMG, Siwon ah. lepas tu Han terus bersapa dengan dia;

han: super junior Siwon?
siwon: ne.*muka pelik
han: an nyeong haseyo * smile
siwon: ne, an nyeong haseyo *smile
han: mannaso panggapsumneeda. *smile
siwon: ne*smile. macam rushing.
han: jalga~

lepas tu, Han terdengar suara Donghae. HAHA. yang lawaknye, dia pun ada dekat restoran tu, tapi dia kat bahagian balcony masa tu. kan kat luar kan. Han dengar dia kata macam ni;

DH: Lee Donghae, himnae! FIGHTING! AJA! *bersungguh sungguh.

lepastu Han pun tegur dia;

Han: an nyeong haseyo Donghae nim *smile

lepas tu dia macam tengok Han, dia kan tak kenal. dia pun buat muka sombong dia. Han pun cakap lagi;(masa tu nak dekat dekat Supershow kott)

Han: FIGHTING!

dia tengok Han balik. muka belagak gila gila. serius. dia terus toleh dan blaah. HAHA. kurang ajar betul mamat ni. dalam mimpi pun kau nak sombong? CISSS

dah la hari tu, mimpi dia hilang ingatan. HAHA. bila nak mimpi dia berdating ke berjalan jalan dengan Han? T-T HAHA.

han eba

2 comments:

◕‿◕cik hani zain◕‿◕ said...

hehe~
adkh donghae curang?
ha ha xtau.
XD

han eba said...

ape pulak dia curang. HAHA