Wednesday, March 3, 2010

miss the old days♥


an nyeong haseyo yeorobun sekalian alam semesta.

maaf dipinta kerana menukar nama blog dan juga link. bermula di sini, 03.03, STARS tidak wujud lagi. well, perempuan kan senang berubah fikiran. HAHA. kau ingat ni rancangan paris hilton kah? HAHA.

baiklah, tak lama sangat menyepi tapi dah ramai yang rindukan saya yang super kacak. SUMPAH PERASAN♥
baiklah, sebenarnya saya rindukan zaman zaman cuti saya. HAHA. emo emo. okaay, masa tak kerja, tak payah bangun awal, tak payah buat kerja, asyik online, korea korea koreaa. namun, pekerjaan saya sebagai penjahit manik amatur, merampas saya dari anda semua. HAHA. kau memang lawak lah Han. dalam sekelip mata, saya tukang jahit. dalam sekelip mata, saya telah memegang benang dan dalam sekelip mata saya telah menjadi tuan kepada jarum yang hampir patah. FULAMAKATAK AYAT :D

saya tahu, Donghae rindukan saya. masa mencemburui saya dan Donghae. walaupun setiap hari dia melalak lagu my everything dalam handeupon saya, namun dia masih berdegil mahu mem follow saya ke kedai itu. HAISSH. dia kelihatan kecewa bila dia bangun, saya tiada di sisi, jadi keputusannya, dia ikut saya bekerja. HAHAHA. pekerjaan setakat ini bukan bosan tapi pelik. kenapa? sebab tokey kedai tu tak paksa den jahit rush rush tapi sebaliknya ajak den makan. HAHA. dia bawak chocolate lah itulah inilah. jeruk pun masuk list. HAHA. walaupun saya tahu dia tak akan bayar saya banyak,tapi saya tahu dia sukakan saya.HAHAHA. sebab dia suruh saya ajar dia bahasa korea. HAHA. perasan. tade ah, mana ada. dia mana sukakan saya. maksud saya, perasaan dia belum muncul. mungkin, jika dia tahu Donghae berdekat dekatan dengan saya, dia akan suka Donghae saya? HAHA

boss saya simple sahaja orangnya walaupun dia ade gelaran D. HAHA. hari hari saya busy. HAHA. bukan dengan customer, tetapi kawan baru saya! ape dia? JARUM,BENANG, MANIK DAN BAJU. haha. baju berharga hampir RM600 disentuh dan dicantikkan oleh saya sebelum dijual. HAAHAH ^^ bangge bangge. HAHAHA. waktu rehat dan solat, adelah si shinryu temanin saya. saya sangat rindukan blog dan tidur. walaupun baru dua hari saya kerja. saya rindukan supper dan juga berjaga lewat malam. OUHH. mungkin, saya harus kerja lama memandangkan boss saya kata esok kamu datang ye. esok kamu datang ye. HAHA. bila nak balik, mesti dia kate cam tu. HAHA. padahal, ingin sahaja diriku OFF setiap hari sabtu. HEHE. mahu ku usulkan hari ni. HAHA. jap, dah pukul 3AM kau tahu. haha. tapi den masih di sini.

walaupun lenguh lenguh bekerja, namun bagi saya it's a lovely day. no matter what happen, I'll make sure, it's a lovely day. semalam balik awal sebab ade kelas Korea dan sunsaengnim kacak is back. HAHA. sudah lama dia hilang. dan saya yang rindukannya hanya mampu meneruskan perjalanan saya dengan menjawab test yang telah saya terlepas. HAHA. ohhh, baiklah baiklah Donghae sudah bising. dia mahu saya segera tidur. Hahaha.

Korang, I miss all of you. HAHA ♥

DH: Han, I love you.*smile
Han: I know *buat muka selamba
DH: Can I do this? *pelik
Han: what?
DH: haha, can I, You...
Han: what?
DH: can I follow you this morning, again.*hehe
Han: why?
DH: because, I want to see you stay beside me, always. okaee?
Han: HAHAHAHA, okae.
DH: yes *smile

han eba

4 comments:

◕‿◕cik hani zain◕‿◕ said...

best best best
sbnrnya,hani teringin nk bljr jhit mnik..hehe ^^
dgr han cite,jhit mnik tu cm srnok je...huhu

what should i do.. =)

Lil' Caliph said...

sweet pulak dialog tu :)

PrincessKawaii said...

sudah bertukar nama..
hehehe :)
pape pon akan tetap terjah ur blog..

wah han skunk bekerja ngn jarum n benang..
pas ni leh la tempah baju ngn han..
heheh :)

han eba said...

lilcaliph: HAHAHAHA ^^ well,DH memang camtu ^^

hani: HEHE ^^ biasa biasa je

kak khaty: haha, baju belum lagi ^^ HAHAHA