Monday, July 26, 2010

angan angan merapu part 1

*AMARAN: entri menggunakan AKU*

angan angan Han. terpengaruh terpengaruh terpengaruh.jangan baca, kalau tak kau pun mudah terpengaruh. kalau kau tak mudah terpengaruh, bagus! kalau kau ye, baik jangan baca, nanti kau curik angan angan aku. HAHA.

punca hari ini:

sebenarnya, aku tengah marah dan bengang, taaapi malas nak menghentam sesiapa, jadi kesinilah hentamannya. maaf, pembaca yang ada masalah otak disarankan tak baca, yang nak dekat exam pun jangan baca, sebab aku nak merapu. kalau kau rasa boleh baca, jemput jemput, aku malas nak kisah, tapi maafkan aku kalau nanti kau terkonfius.ini merupakan seksyen terbaru saya bila saya rasa nak berubah menjadi AKU.

angan angan DAEBAK!:

angan angan aku ialah aku nak ada 4 orang bodyguard maskulin yang pakai kot hitam, bercermin mata hitam. aku nak satu driver yang cekap supaya masa aku kena kejar dengan orang jahat nanti, dia boleh drift. yang satu bodyguard duduk kat depan sebelah driver, yang lagi dua, duduk dekat sebelah aku, apit aku. lagi satu?

biar dia duduk kat atas bumbung, nanti kalau orang jahat nak tembak aku, biar dia kene dulu. tapi nanti aku sediakan baju kalis peluru tu. okaay. sapa nak jadi bodyguard aku? mungkin, orang yang selalu buat aku pissed off boleh jadi kot bodyguard yang atas bumbung tu taaaaaaaaaaapi, aku tak sampai hati.

konklusionye, aku nak 4 bodyguard tapi aku tanak kehilangan sorang, so aku nak 5 bodyguard so kalau salah sorang mati, still remain 4.

sesi merapu tamat~

aku HAN

2 comments:

sakuranchOvy said...

yeahh~!
btl 2 bia ade 5, sorg mati tggl 4
dh mcm lgu yg 10 org lidi ke ape, yg 'satu jtuh longkang, tggl lahh 9' hahhaa. ape ntahh * gagaga

han eba said...

LOL LOL, tade kene mengena dengan laguu tu. HAHAHA