Tuesday, October 12, 2010

angan angan part 2


punca mengarut: sebab penat baca Biology. kan PSPM tu nak dekat kan? HAH

angan angan:

saya nak, bila majlis persandingan saya nanti, suami saya akan buat persembahan dia atas pentas secara suprisenya kepada saya. saya harap dia nyanyi lagu Tercipta Untukku sambil bermain gitar di atas pentas di hadapan para hadirin sekalian. bukankah romantis itu? Hoooo. selepas tu, saya mahu, dia mencapai tangan saya dan membawa saya naik ke atas pentas dan mengajak saya menyanyi bersama. of course suara dia kene sedap macam Donghae. kalau nak super lagi, macam Kyuhyun itu. HAHA

Lepas tu, saya nak nyanyi lagu what I want to do if i have a lover by Gayoon and Yeseob. buat masa ni, saya nak nyanyi lagu ni je dengan bakal suami saya. HAHAHA, potential husband, where are you?? sambil menyanyi, saya harap, dia akan pegang tangan saya dan menyanyi sengan sepenuh hati menandakan betapa ikhlasnya dia pada saya. HAHA, ada ke mamat macam ni? kan dah kata angan angan. HAHA.

kalau ada, memang gempak gila. HAHA, tak mungkin ada. LOL.

han

2 comments:

sakuranchOvy said...

kkehkehkeh
mngkin akn adaa ;]

sooo swweeeetttt =DD

han eba said...

LOL