Sunday, May 22, 2011

MSSM NO 1, tahniah la derr


tahniah la, aku sebagai kakak ada la jugak rasa bangga dan bersyukur. sebab aku tak boleh nak banggakan mak ayah dengan result aku -.- hampeh betul.

kau dah capai impian kau dah sekarang. dah kalahkan orang yang selama ni susah kau nak kalahkah. tahun lepas kau frust sebab tak dapat wakil selangor, la ni, kau dah menang dah, jadi kau nak wakil Malaysia la pulak? HAHA. walaupun kau pemalas, tapi at least kau dah banggakan mak dengan ayah.


tahniah la aku ucapkan. -.- kau dah banggakan ssaas jugak. aku tak pernah buat macam tu kot -.- *kakak yg hampeh*


weyh. kau lupakanlah konon konon aku nak belanja kau kalau kau menang, sebab aku tak kerja la -.- *tak nak tunaikan janji* HAHAHA

nanti aku kerja, aku beli la kau baik punya kasut ke, game ke. HAHA. tak pun, aku tambah duit kau nak beli BB -.- kalau kau nak aku belanja masa tu, boleh la.

hesy cik Han, kau tak ada ke benda yang kau nak banggakan dekat mak ayah kau? Oh, kau useless, lupa pulak. T.T asyik dengan Korea kau dan Donghae sepanjang masa, apa yang aku nak buktikan? T.T

ok, congrats again. Ni post paling mahal, tak senang kau nak dapat nama kat blog aku, KAU TAHU! haha

han

2 comments:

nurul norman said...

yeeaahhh !! =DD tahniahh adik eba ! =DD

han eba said...

kasi cakap face to face laaa