Saturday, June 18, 2011

tak handsome langsung


memang la tak handsome. siapa cakap handsome? donghae tu memang tak handsome la. okay, aku tipu. HAHAHA. dia handsome, gila. okay, jangan nak mengarut ke mengurat, kembali kepada niat asal menulis.


kehidupan ni, sesuatu yang kita tak boleh nak predict apa akan jadi,
jadi, kita hanya mampu berusaha,berdoa, bertawakal dan meneruskan hidup.

cuba kalau boleh predict, manusia akan main main, dan lupa.

memang macam tu, sebab aku pun ada terfikir. HAHAHAHA. *orang teruk*

OH! DUNIA, MACAM MACAM.

aku ada satu lagi mamat handsome yang sentiasa menjadi simpanan, LOL.


Han: hey Jonghun oppa, how are you?

JH: I'm fine thank you. How are you?

Han: I'm fine. Wow, you look so handsome.

JH: Yeah, I know that. I'm cool sexy guitarist.

Han: I know that. You're so talented. I saw your performance, with two guitars and keyboard. awesome weyh~

JH: AWESOME WEEYH? what's that?

Han: Daebak daebak daebak.

JH: AIGOO. hahah. thanks.

Han: Welcome.

JH: You too, handsome.

Han: I know that. LOL


CUKUP LAH IMAGINASI TU -.-

han

p/s; aku dah ada keputusan, keputusannya.... bila dah konfem kasi tau la.

No comments: