Friday, June 24, 2011

twitter ugut aku kot =,=

aku tak tipu, depa bagi aku notis warna kuning. hampeh betul la. kau tak percaya? aku ada buktinya.

TAAAAAAADAAAAAA

click untuk TUMBESARAN

aku memang suka guna twitter yang lama. yang pertama dan yang original jugak yang aku suka. twitter baru itu agak membencikan. ini dia twitter baru, agak hampas. dang.


kalau nak follow twitter pun boleh

haish, haish, haish. aku sedang busy dengan my princess.kena habiskan cepat. lepas tu, aku kena ulangkaji balik. DEH. aku ada dua exam besar . BAJET. *tak adalah besar mana*

kbai.

han
p/s: apa macam rupa blog ini? sudah baru maa ;D HANDSOME BOY

4 comments:

nurul norman said...

a very very very very GOOD LUCK too you =DD *ade mcm twitter 2 x ? very very. hahahha =DD

knpe ade prmpuan tu d sblh kyu . duhh~ hahahhaa =DD

han eba said...

hahahahaha, baik. kau marah lak pempuan tu sebelah dia kenapa?

nurul norman said...

uishh ! siap pgg tgn tuuu =O
mnympah. hahaha *emosi terlebih

han eba said...

lol