Sunday, July 31, 2011

nama dia,Farhan


Farhan? wow, nama kawan kau ke? nama BF kau? suami? hehe. aku memang suka dengan nama ni, Farhan, tapi orang nya aku belum tentu suka.

Farhan? Kenapa suka nama Farhan? Hakikatnya, aku ada satu sebab, sebab yang sangat
bangang tak munasabah. nak tahu kenapa aku cinta sayang nama farhan ni? maksud aku, kenapa aku suka sangat?

sebab ada HAN dekat belakang, itu sahaja. HAHAHAHAHAH, gila bukan? yang pastinya, bukan Puan Norehan (cikgu add math aku time form 4 & 5), FUHH. Ah, yang penting aku suka nama tu sebab ada Han dekat belakang. ah, boleh lah. kasi hantam saja.


kalau lah si Donghae tu kahwin dengan aku, aku nak letak nama dia Farhan, boleh? ada bantahan? any objection? hahaha. Ahmad Farhan,hehe. Atau, Muhammad Farhan? Atau Farhan sahaja, okay tak? *perasan tak hehabis* kalau namchin (singkatan bf in Korean) aku bukan orang Islam, bila dia kahwin dengan aku nanti, aku nak nama dia jadi Farhan juga. HAHA, gatal gila kau ni Han~ HAHA.


sebab? macam aku cakap tadi, sebab dia ada Han dekat belakang. berapa kali ratus
tahun ribu nak cakap? hehe. kalau namchin tu memang nama Farhan, lagi bagus, HAHAHAHA. sengalness. okay Han, why suddenly kau cerita pasal orang nama FARHAN ni? OMG. sebab, aku en suka nama tu.

Tetiba sejak beberapa hari ni, aku terdengar , ternampak dan terbaca nama Farhan, jadi aku pun tetiba teringat yang aku suka kalau bf/ laki aku nama Farhan. HAHAHA.
baru tadi, aku terbaca ada sorang kakak tu mesej dalam bas, nama bf dia, Farhan. HAHAHA lepas tu, aku baca status orang break, Farhan jugak. Lepas tu, hari tu, aku terjumpa satu blog tu, dia kata nama adik dia Farhan. Pergh, semua nak Farhan, memang jadi tajuk entri aku lah. * padahal nama aku tade kene mengena dengan han -.- * jadi, harapan aku di sini, agar, muncullah segera Farhan itu, LOL. tak, maksud aku nanti. muncul nanti, jangan sekarang, aku nak study la =,= DUH. hahaha.

sebenarnya, tak kiralah nama apa pun, semuanya cantik. kan kan kan? nama aku? SUPERB UNIK. haha. jangan jeles you~ LOL, kau ada nama macam aku? ada ada? LOL *tetiba gila*


kbai;


han


p/s: hari ini keluar dengan Hana, Sid, Azwan and Pika. Awesome weyh. Gonna upload the pictha soon. Haduri is AWESOME. You better give me the software pika ;P haha

2 comments:

kimyana said...

tu ke sebalik nama FARHAN.btw,anak sepupu aku pon nama FARHAN gakss.:D

han eba said...

anak sepupu kau? =.= bukan bf aku . dah diam