Saturday, July 2, 2011

#trip3


oh ho, aku baru balik dari Ganu Kitee. hehe. jap, ini bukan holiday.

pagi tadi around 2am baru sampai rumah.aku hantar abang aku pergi sana, ada praktikal selama setahun, jauh gila -.- penat tahu tak. OH MY GOD.aku memang salute la, sesiapa yang duduk sini kena drive balik Ganu atau jadi penumpang pun, sebab kau boleh tahan. FUHH.

so, selamat berpraktikkal lah budak bajet hensem. nanti kite jumpa lagi waktu raya. aku pun dah start busy ;D good luck. nanti kena selalu ingat aku tahu, kasi duit belanja dekat aku diam diam. HAAHAHAHAH -.-


dan, adalah gambar gambar yang sewaktu dengannya. ada banyak, tapi aku upload mana yang sempat je laaa.


dan dan dan, ini dah macam dekat iCity je en ;D hahahahaha. LOL.


baiklah, aku update sampai sini sahaja ;D teeehee. eksaited terlebih ni. aku dah la belum pack apa apa lagi -.- DANG. yang semalam balik pun, belum kemas lagi. malam ni nak jalan dah. HAHAHAHA.

people, I'm off to Singapore tonight. weehuuh ;D

kbai.

Han


aku bagi benda ni dekat abang aku ;D haha. yang merah dia punya ;D yang purple tu nak kasik adik aku ;D hahahahaha, aku adik tercomel :D perahsan. *DANG*

4 comments:

nurul norman said...

oowwoww~!! hoon ade adik =DD

han eba said...

hahahahahah ;D

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

bes x mai ganu ...hihi ...dtg la lagi:)

han eba said...

penat kot. HAHAHAHA.