Monday, July 4, 2011

#trip4


I'm sorry, lately my posts are in Malay. Next time, I'll post in English, okay ? ;D

Baru sahaja sampai dari Singapore pukul 2 am tadi and then terus online. again, this is not holiday, so those yang asked for buah hati (it should be buah tangan!) tu, I'm so sorry. Aku pun tidak shopping, HAHA.

so, why why why? kenapa aku ke singapore? sebab adik aku wakil Malaysia untuk shot put atau dalam bahasa melayunya lontar peluru. now, dekat Singapore, ada Asean Schools Games, so dia join la. aku pergi pun kerana mama dengan ayah suruh, kalau tak, aku ingat nak duduk rumah je, study *kau nak study apa?* nanti aku habaq kat entri ni, bahagian bawah eh. hoho. okay sambung.

wakil negara negara Asean

yang tengah tengah tu dia lah -.-


malangnya, baru first throw, mamat ni dah injured, injured sampai tak boleh nak baling. whaattta, aku datang nak tengok, kau injured pulak??? haissh, bukan rezeki kau la tu pun bukan rezeki aku nak tengok. aku nampak muka cuak kau, sebab yang nak lawan dengan kau tu, baling bapak jauh, cheh . *aku tengok, mamat tu baling memang jauh pun, hmpftt* aku rasa, kalau aku tak ikut,mesti kau boleh main en? sebab selalu memang aku tak ikut, kau menang. sorry la, kalau aku bawak malang *agak sedih di situ* so, dia di hantar ke hospital, buat pemeriksaan. harap harap tak ada apa apalah.


HAHA, apa apa pun, ini merupakan pertama kalinya aku keluar negara -.- *bajet* dulu singapura tu dalam Malaysia jugak en. HAHA. aku kena lalu imigresen dan kastam bagai, aku terfikir, wah, SUJU dulu buat konsert dekat Singapore , Malaysia semua, mesti ada cop pasport semua macam aku lalui, HAHA. Kalau macam tu, aku nak kerja dekat airport Korea nun, boleh jumpa SUJU selalu. HAHAHA. gila. aku nak jadi scanner ke, HAHAHA. boleh scan cap jari Donghae. HAHAHA

so, aku tak pergi mana mana dekat Singapore nun, sebab aku rushing nak balik. Kalau tak, nak tinggal sehari lagi, HAHA.ni semua gara gara aku punya hal. nak tahu apa? nanti aku habaq, haa, lihatlah gambar *konon holiday* aku . gila sudaah ;D


ini adalah sedikit snap snap sebelum aku balik ;D nampaklah jugak Singapore tu en ;)


okay, korang mesti tertanya tanya, kenapa aku rushing nak balik? sebab flight aku ke Indonesia telah tukar tarikh! Aku akan ke Indonesia esok. Ha, hambek kau, trip berturut turut. HAHA. kali ini pun, bukan holiday! Aku ke sana sebab ini... *chang~~~*


so, wish me luck ;D nanti aku update okay ;D lama kot dekat sana -.- HUH. dah la barang tak kemas lagi. HAHA. aku kena pack barang barang untuk tinggal dekat sana -.-

jangan rindu aku tau. GILA. kepada kim yana yang duk sibuk sibuk rindu aku, kau rasalah kesengsaraan rindu aku, sebab aku pergi Indonesia lama gila. *tak adelah lama sangat* HAHA ;P

kbai;

han

2 comments:

nurul norman said...

cepatan sih balik ke sini, aku rindu sama kamu dehh *slang indn
kapan mau balik ni ya ? kahkahkah
hahahhahahaha =p =DD

han eba said...

aku dah balik, puas?