Sunday, August 28, 2011

kau hadir dalam hidup ku jua

terima kasih kerana hadir. inilah yang aku tunggukan ( 260811) . teehee.

walaupun kau bukan pilihan pertama, tetapi kau yang akan menemani aku, wahai Jonghyun. Atau nama manja, Hyunnie. LOL.


Kenapa Hyunnie?

Sebab aku suka Jonghyun CN Blue juga. Tak akan mengabdikan koleksi dengan Hae je kot? contohnya , si Polaroid namanya Seohae, iPod namanya Namhae, henfon pulak? Aiden. kekeke.

thanks dekat ayah, yang sanggup menghabiskan duitnya untuk beli benda ni. wahaha. ape kes benda ni dengan aku, ni gamers boleh lah.

aku kisah apa, hasil brainwash melulu dan mendadak abang aku. kalau tak aku dah beli dah yang untuk orang kerja. hahahaha. (bajet dah kerja) ada anti shock kot yang tu, tapi tak ada graphic card.. intel visuals je. yang aku punya, tak ada anti shock. HAILA. tak pe, graphic card ada ;D

dan dia ni ada peneman, si hard disk bernama samsunie. HAHAHAHA.

kenapa Samsunie?

sebab nama asal dia ada g lepas n. so, aku rasa macam commercial sangat. HAHA. gila glamour oh == LOL


dan thanks kepada abang untuk jersi Malaysia itu. gahahahaha.

dan aku gila sekarang, sebab aku dah dapat stethoscope. tapi aku tak letak nama lagi.

aku gila.

kbai;

han

p/s: permudahkanlah urusanku. aku bersyukur ada nikmatMu. oh, aku ada banyak sangat benda nak cerita, namun masa tak mengizinkan. sorry. nanti aku cerita eh ;D

No comments: