Wednesday, August 24, 2011

merapu tahap alien

Pembelotan,
ada di mana mana,
sedangkan fikiran mampu membelot,
apakan lagi hati?

Pembelotan,
ada di mana mana,
sedangkan kekecewaan hidup ini,
kadangkala atas pembelotan dunia.

Kejam,
pembelotan sememangnya kejam,
melukakan hati yang lain,
pembelotan itu menyakitkan.

Kecewa,
menjadi punca pembelotan,
terjadi akibat pembelotan,
Pembelotan sememangnya, mengecewakan.

Senyuman,
satu garis halus yang lahir,
sama ada setelah di belot,
atau saat membelot.

Pembelotan itu,tetap satu pembelotan,
dari awal,hingga ke akhir,
dari luka hingga ke bekas,
pembelotan tetap pembelotan.


okay, ni aku nak merapu pulak pasal Donghae.

Serius, dia comel. Kadang kadang hensem gila. Tak tipu. tengok muka dia, rasa macam nak jaga dia, sebab comel sangat. muka fleksible. senyum, comel, tak senyum comel. serius pun nampak hensem. rasa macam dia budak tau! budak yang comel, macam masa dia kecik tu en, comel sangat. ish, kalau lah donghae tu budak kecik, hish, memang aku nak jadikan dia anak angkat. malangnya, dia lebih tua dari aku, nak jadi abang angkat tak mungkin, nak jadi laki, NAK MAMPUS? hish. tapi diharapkan nanti dapat anak secomel dia. exactly macam dia. comel sangat! kekekekeke.

kbai;

han

p/s; kau rasa, kenapa aku tiba tiba berpuisi? aku memang suka merapu.

No comments: