Wednesday, August 3, 2011

tahap risau, darah tinggi


aku dalam tahap risau yang superB. aku memang dalam tahap kekecewaan, nasib aku tak ada darah tinggi, kalau tak dah kong (mati) dah.

ingat tak, post lepas aku ada cakap pasal teaser tu ada unsur Illuminati? Ternyata sangkaan aku benar. awal awal, aku bersuara, tak ada orang nak sokong, tapi akhirnya aku jumpa yang seangkatan. tak sangka, idol kesayangan aku juga, jadi puppet macam Lady Gaga dan Britney Spears. Super Junior, ottoke? contoh? korang tengok, banyak sangat one eye.

aku tetap penyokong Donghae, aku hanya akan sokong oppa oppa, tapi bukan video mereka. Bukan video mereka yang aku tak tahu lah ada unsur ke tak. mv sorry sorry pun ada mata satu, nasib baik aku tak suka sangat video mereka yang sorry sorry tu. nasib baik lagu yang aku suka tu semua tak ada maksud memuja atau sebaliknya, alhamdulillah.

aku akan fan girl - ing dekat oppa oppa juga, tapi aku tak akan ikut tarian atau apa yang mereka peragakan. takut gila. ini dah tahap maksima ni, kenapa tiba tiba nampak sangat unsur unsur. dan aku baru perasan, 3 album berturut turut konsep hitam putih. aku masih boleh terima konsep, tapi tidak pada sign.

aku tetap ELF tapi aku tak akan biar diri aku terpengaruh dengan Illuminati tu. Aku tetap penyokong mereka, mereka yang terpaksa bekerja keras. Kpop dah ditahap bahaya. Tahap yang sangat bahaya. aku akan berhati hati. aku akan support Kpop, sebab mereka tak tahu apa apa, tapi aku tak akan nyanyi lagu mereka yang ada unsur unsur pemujaan *kalau ada* harap ini masih lagi boleh diterima. selamatkanlah aku dari kejahatan Ya Allah.

kbai;

han

p/s: ini tanda tanda suruh aku lupekan SJ dan study elok elok ke?

No comments: