Tuesday, September 13, 2011

aku macam tak percaya, tapi ini kisah betul!



abaikan mamat kat atas nun, HAHAHA.


aku tak tahu nak mula macam mana. err, aku nak mula dengan apa? TTTEEEETTT!

Assalamualaikum dan salam sejahtera sekalian alam, *mantap mantap*

okay, aku baru balik dari kelas. I mean, aku baru balik dari kuliah. tamat sudah satu hari, aku secara rasmi, dah masuk faculty of medicine. and guess what, tokojut aku tengok dewan kuliah, macam bilik tutorial masa aku dekat KMS je. hehehe. asalkan selesa, cukup! *bersyukur*

oh, ketua kelas aku baru berumur 17tahun, lelaki dan aku tak sure nama dia.dan kebanyakkan dekat situ, umurnya 17-18 tahun, maksud aku, majoriti. tapi as usual, abang besar tetap tertua bagi aku dekat dalam kuliah kami, sebab dia 23. tadi aku berkenalan dengan seorang budak lelaki Cina, namanya Kristian. Teeehee. Dia duduk sebelah aku, agak nerd dan tak mampu cakap bahasa Mandarin. Aku tahu, mesti korang tanya dia hensem ke tak en, bagi aku, Lee Donghae tetap terhensem dan lengchai tetap terhensem.kan kan kan ;P yg penting, dia ok, buat masa ni, siap bagitahu kalau ada apa apa tanya je dekat dia sebab dia orang asal sini, orang Palembang. aku ada kenal dengan budak lain, I mean budak perempuan lain, tapi buat masa ni, biasa biasa je.

yang aku terkeut, semua cakap English dengan aku. Lepas tu, baru aku tahu, diorang ingat kami tak faham bahasa Indonesia. Dan , mereka ingat bahasa dua negara iaitu Malaysia dan Indonesia banyak bezanya,ohhhh tidak sama sekali. Tak adalah beza mana, biasa biasa je, kami masih mampu faham. Patutlah aku pelik, apehal budak budak ni tak banyak cakap dengan kami, rupanya sebab mereka takut kami tak faham bahasa mereka dan mereka takut nak cakap English. tapi aku dah cakap dah, aku faham, so don't worry.

kuliah dalam bahasa Indonesia, slide pun, dan aku kong dekat situ. LOL. ahhaha. tak ada lah, aku ok je, cuma slide tu yang buat aku cuak sebab exam nantikan bahasa Inggeris, macam mana aku nak jawab kalau slide dia bagi dalam bahasa Indonesia? Inisiatif sendiri? Hmm. Aku cuba la. Tapi kelas hari ini ok la, boleh lagi la walaupun aku mula sweat sekitar jam 12 sebab tetiba bilik tu jadi panas. tsk tsk.

oh, assignment dah menanti kau tahu. 4 assignment, itu namanya mintak penampar, cis.Han, lepas ni nampaknya, hilang lah kau di dunia internet. kecuali twitter sebab aku boleh tweet dari phone.kekekeke. hish, aku dah la blurr sikit, hmpftt.

oh tadi, aku jumpa senior aku, ada satu abang tu, anak kawan ayah aku. akhirnya aku dapat jumpa dia. dia dah tahun terakhir tak silap aku, so kalau kite tamat one year *inshaAllah* dia dah keluar la pulak. Masa jumpa tadi, dia cakap dekat aku, aku kenal dia ke tak, aku dah hmpfttt . aku tahu yang abang tu wujud dan bila dia sebut nama ayah aku, aku dah *oh ni la abang tu* dan kemudia senyum. lepas tu dia cakap dekat aku, ayah aku call cakap aku dekat sini, so baru hari ini dia jumpa aku. tapi yang paling lawaknya, dia cakap dia pernah datang rumah aku 7 to 8 years ago. Dan dia kata, masa tu aku kecik lagi -.- guess what, aku cakap dekat dia, " sorry tak ingat" ape yang kau ingat Cik Han? Donghae! Yeah. Mana mungkin aku ingat, sangat tak mungkin walaupun aku memang pro ingat benda lama, tapi yang kali ni, aku sumpah, aku memang tak ingat -.- mianhae, hahaha, ada kakak senior tu cakap, dah ingat ke kisah kecik kecik awak jumpa abang ni, k *whatta, aku tak ingat* apa apa pun, baru aku tahu nama dia, la ni.

tadi aku balik dengan Keran dan jiran prihatin, tiba tiba ada dua orang budak, lelaki dan perempuan, lalu sebelah Keran (dia ni Punjabi, Hindustan ), tetiba budak perempuan tu nyanyi " chaiya chaiya, chaiya chaiya" *lagu cerita Shah Rukh Khan* semuanya gara gara video dekat bawah ni. Keran cakap, ini baru dekat sini, belum lagi tempat lain. Selama dia dekat sini, ada one time, dia pergi pasar, satu deret orang start nyanyi lagu Chaiya Chaiya tu bila nampak dia. Haru~ Hmpftt.



Baik aku tidur kejap, sebab aku dah penat ni, balik siap terus online lagi. Kekekke. Esok nak pakai baju apa ye? LOL. macam biasa, baju kurung. Hahaha. Orang sini pakai skirt je, datang kelas. So, orang sini pelik tengok aku pakai baju kurung, gyahahahah.

kbai;

han

2 comments:

nurul norman said...

gehehehehe~ bg hensem letttuuwww~! dh mcm fan fic kau lak. kekekeke =p

jaga diri baikbaik kt sana =DD

han eba said...

abg hensem? are you kidding me? hahaha. guess what, he's indian, nak kenal?