Thursday, September 29, 2011

terus mengetik mencari maklumat


beberapa hari lepas, aku rasa bahagia. sebabnya, assignments aku semua siap. walaweh, heaven.

namun sekarang, aku masih terus mengetik mencari maklumat seawal pagi ini, demi menyiapkan presentasi dan tentunya assignments aku, untuk pagi ini. semalam aku menerima tugas, dan aku kurang maklumat. dan aku sedang terus mencari dan mencari sehingga jumpa maklumat yang aku nak. dan tentunya dalam bahasa Indonesia. FUHH.

tadi aku YM dengan mama . video call. biasalah parents, rindu anak =.= DUH. dan kemudian aku YM dengan shinyi dan kak cik. wohooo. menggila. dan masa aku berlalu begitu aja. purata masa aku yang dibiarkan mengalir deras macam tu sahaja adalah 2 jam, itu belum campur FB dan juga waktu makan makan aku. oh Han , kenapa kau bazir masa.

lately, blog aku kurang pembaca, I mean, memang kurang pun sejak awal, HAHA. kisah apa aku, aku cuma blogger biasa je. bukan fofuler macam yang lain. hehe.

dan emosi kurang bagus la, sebab busy dan penat. mungkin setiap minggu aku akan menggila, dan terus menggila. dah la minggu ini agak sadis sedikit. oh, malangs. kepada semua, terus berusaha. dan kepada aku juga, terus berusaha.

kelas esok pukul 7am. pukul berapa kau nak tidur sayang? zzzzzzz. Donghae ssi, imissyou. HAHAHA

ok, mahu ciao, sayang korang :) dan lengchai. LOL.

kbai;

han

p/s: Hazye and Shin Yi cuti. bestnya. tahniah, dah tamat dah jadi pre-lawrian :) and dan kim yana, lamo menghilang, busy sangat lettew.


khas buat korang :Jangan menjadi baik kalau hanya didepan saja. Jadilah yang terbaik di semua posisi

2 comments:

BOM321 said...

Hai? jangan lupa untuk layari hiburan, informasi dan berita yang menarik di sini > Blog BOM321

han eba said...

inshaAllah