Wednesday, October 12, 2011

aku dengan dia, tak mungkinlah..


course aku hampir enam tahun. course si lengchai, aku tengok FB dia, habis dalam 2016. maknanya dia kerja dulu, baru aku. nampak sangat aku dengan dia tak mungkin bekerja sama sama, tak mungkin itu ini, seperti yang aku rancang.

kami mungkin tak bertemu dan mungkin aku gagal perkenalkan diri.

aku kisah apa masa dia grad dia ada awek, tujuan utama aku, kenalkan diri secara proper.

tapi kiranya susunan rancangan aku gagal la. kalau buat houseman, aku mesti kena post dekat hospital besar *LAMA LAGI LA CIK HAN*

dan dia budak dentistry, mana lah nak jumpa, kecik je peratus nak jumpa.

memang dari awal, aku tak patut usha kecomelan dia, oh man. sebab dia tu sangat berbeza dengan aku, semua nya bertentang dengan aku. sadis nya. dia tu terlalu perfect la, I mean untuk org macam aku. aku suka tengok dia senyum , rare nak nampak, kalau bagi aku la en -.-

haish -.- aku kecewa la pula , SOBS.

lupakan dia je la -.- dan lupakan cita cita bertemu dia. lupekan. sebab dia pun tak pernah tahu kewujudan kau.

kbai;

han

p/s: aku mungkin ada peratusan suka dia, tapi aku rasa aku kena tengok cermin la pulak, sebab aku ni memang tak ada peratusan layak untuk dia, HAHA

No comments: