Saturday, October 29, 2011

aku nak balik Malaysia!!


aku emo. dari tadi. sebab , aku tahu. aku tak mungkin dapat balik Malaysia. Sebab first, tak ada cuti. kedua sebab flight pun jarang dan yang ketiga, sebab aku tahu, tak mungkin.

kenapa tiba tiba aku nak balik Malaysia? Aku tak pernah ungkit pun kan pasal aku rindu Malaysia and all, tapi hari ni, aku seriously nak balik Malaysia. SEBAB? SEBABNYAAAA...


SUPER JUNIOR NAK DATANG MALAYSIA 3 DECEMBER NI!!

so ofcoz la aku nak pergi. wuwuwuuw. mesti lah ada donghae, kan kan kan? sobs. aku nak balik Malaysia sebab nak pergi benda tu je. HAHA, jahatnya aku. Kalau boleh, sebelum performance aku sampai, lepas habis performance aku balik sini balik, taaapi itu tak mungkin :(

aku nak emo sampai esok. Mama, menantu mama nak datang, wuwuwuw. ni details.

kbai;

han

p/s: aku dah dapat sobotta, cool. dekat sini semua terms kena belajar bahasa latin. bahasa inggeris untuk terms? NO.

No comments: