Thursday, October 6, 2011

mashaAllah, dah sebulan???

seriously, aku tak sangka. aku memang tak sedar, tiba tiba confirmed, dah satu bulan. Alhamdulillah!! Jelas kegembiraan dan kebanggan terpancar di raut wajahku, *LOL* tengok tengok kalendar, memang aku tak sedar kot. aku macam;

oh my gosh, dah sebulan. unbelievable.

alhamdulillah, dah sebulan aku menetap dekat Palembang ni. Dan, semua masih dalam keadaan okay, cuma aku rasa kurang selamat. Kenapa? Sebab aku rasa jiran prihatin ni pervert. Aku tak tahu macam mana aku nak nyatakan, tapi setelah aku perhatikan, dia memang ada ciri ciri tu. Aku bukan menuduh, tapi ini kebenaran. Aku kan suka memerhati orang, setiap tindak tanduk dia yang makin mencurigakan tu, aku perhatikan. Even dia add ku dekat FB pun, aku tak app. Nasib baik. Cuba kau bayangkan, bila kau menyidai kain, dan dalam baldi kau tu ada la benda benda yang lain *pepaham je la* tapi bila dia lalu, dia akan cakap dengan kau sambil mata sekali dua pandang dalam baldi tu, apa kau rasa? Kalau kau tengah berdiri dengan kawan lain, tapi kau tengok mata dia pandang atas bawah kawan kau, apa kau rasa? Kalau kau duduk dengan budak pakai skirt tapi kau nampak mata dia stares dekat kaki perempuan tu, apa kau rasa?

SERAM =.='

okay, tak mahu cerita pasal dia, cerita pasal lain. hmm. well, semua okay setakat ni. nanti aku kena buat perpanjangan visa. well, aku masih belum dapat KITAS. so, have to wait. Well, next week ada MCQ test, di mana markah ni sangat important and have to score. but 2-3 hari ini, aku agak malas, tak keruan memikirkan masalah masalah lain. campur emosi lagi, haihh, hormone hormone, kenapa la kau cenggini?

aku dengar cuti next year, antara aku balik atau tak, depends on boss aku. dan dan dan, aku tak rasa nak balik lagi time ni, aku cuma nak dicepatkan ke 11.10 sebab aku nak bayar broadband aku, supaya kembali laju dan aku boleh browse banyak banyak video Suju dan comeback FTI dekat youtube. dan dan dan, download sebanyak banyaknya :) ahh, bahagia bila fikir. entahlah, bila aku rasa sedih je, aku akan rasa gembira balik bila tengok video video suju, especially video video yg ada Hae. comel -.- *flirt* OEMJAY, kenapa aku ni? HAHAHA.


buat masa ni, aku ada usha satu lecturer ni. Hoi, bukan usha tu, maksud aku, aku suka dia punya style. Nama dia style gila bhaai. Hahaha. dia sangat strict tapi aku rasa penuh karisma, dia jalan tegak weyh, HAHAHA. dan aku rasa, satu masa dahulu, dia hensem. HAHAH. oh ye, aku sedih sebab aku rasa muka aku makin menggemuk, OH COME ON! macam mana ni? haish. sebelum aku terlupa, ehem, kau org ada dengar tak lagu Cherrybelle yang dengar kata banyak meniru SNSD tu? Hmm, aku rasa depa tu ada talent cuma aku tak suka la care dia tiru tarian, outfit semua. macam tak ada identity. Ish. Ah, malas nak cakap banyak.

So, aku dah sebulan, em, aku tak tahu nak cakap apa. Itu je la. Buat masa ni, aku masih malas. Malangnya T.T ish cik Han, pi la belajar sikit. jangan nak malas, JANGAN! HAHAHA

aku rindu Donghae la. Aku rindu dia. aku rindu tengok dia, LOL, macam org gila je aku. zzzzzzzz.nak letak gambar comel dia dalam post ni, HAHAAHAHAH. comel sangaaaaaaaat. macam budak kecik :) AWWW ♥ *fangirling time*

kbai;

han

p/s: Ini antara budak kelompok tutorial untuk senario kedua aku. macam aku cakap, tiap kali tutorial, bila dapat senario/case baru, kelompok akan ditukar. so yeah.


leave me comment ok, I ♥ you~

No comments: