Wednesday, November 30, 2011

Busuknya November, Tak harumnya December

hello an an nyeong kepada semua. uish, apehal gua macam dah lama sangat tak update blog gua. aduh, masalah. gua actually bukan busy, tapi kemalasan. gua ni, duduk dalam bilik, bukan study *tak reti nak sedar diri tu student medic* , gua banyak habiskan masa tidur, FB dan buat benda benda tak berfaedah sikit. Teruk bebenau aku ni ha. yelah, penat woo. Kuliah kalau boleh nak straight tanpa henti lagi lagi kalau histologi -.- Hailaa. Lepas tu, lately, gua tak berapa nak sihat. Batuk sana sini *bukan ludah sana sini ye, batuk je*. Lepas tu demam bagai, sakit perut bagai. La ni pun, gua masih dalam kondisi yang disebutkan, sebabnya gua tamau makan ubat. gua ni, errr... okay lupakan.

so, November dah nak pergi, datang pulak si December ni. Haihh. Memang cepat masa berlalu. Tak sangka gua. Sebulan lagi, gua dah dua puluh weyh. Twennie you know. Aicehh. Bunyi macam dah tua la, kekeke. Oh, actually banyak benda yang berlaku sepanjang November ni. Dari yang baik ke yang buruk dan banyak lagi la. Tapi, ia tetap satu memori kan? Baru baru ini, gua dapat berita baik. KITAS gua dah siap.Gua dengar la kan. So, gua maybe akan pulang ke Malaysia *inshaAllah kalau tak ada apa apa* end of January. Hehe. Balik sana gua tak ada nak buat apa, kecuali shopping. HA HA HA. barang kat sini ada yang mahal, tak mampu. SOBS. Alahmadulillah.


December, rasanya ada apa ha? Hmm, yang gua tau, gua ada test nanti. Untuk blok 3. OSPE pun. aduh, haru biru hidup gua. Dah la satu apa tak revise. Tutorial bla bla bla. Pleno bla bla bla. Hahah. Busy. Tapi balik je bilik, main FB tak pun tidur. Dah la tak dapat tengok MAMA. live kot dekat 8tv di Malaysia. Aku? SOBS. dah la ada Super Junior kesayangan gua. Ohh. Chieeeh. Congrats sayangs sebab menang dua award yo. Album of the year and Best Male Group ♥


tak tahulah macam mana nak describe december ni, back to december je la yeaa. Yang aku tahu, permulaan December dah boleh buat gua nangis sebab gua dah pastinya tak dapat ke Mo.A . MoA tu apa? Ala, konsert yang ada Super Junior dengan Miss A pastu B1A4 tuu. Ahhhh :( Kecewa lagi. Hish. Sedih. Dah la Hae datang. Kau ni, tak menyabo la Hae. Bila nak mai Palembang ni? zzz. yang pastinya, gua nak beli buku dekat bawah ni, jeng jeng.



ok la, gua rasa sampai sini je gua nak cerita. nak pergi skype sat. LOL. oh, Twitter macam gay oh -.-

kbai;

han

p/s: HAAAAAAN SSI, AYO SEMANGAT :) ♥

No comments: