Sunday, November 20, 2011

Mula membayangkan yang tidak tidak pulak dah




panjang nya tajuk kan? sukahati aku lah. aku kala nak create tajuk panas supaya blog dapat trafik baik punya memang lah tak reti, so aku just buat tajuk yang terlintas dalam fikiran aku ni. ha. jam menunjukkan sekitar empat pagi, padahal pagi ini, aku fikir nak ke Jakabaring. Tengok SEA Games. Hailaaa.

Apehal aku tak tidur lagi? akibat lalai dengan internet, ini lah akibatnya. aku siapkan report kimia ni ha. pusing aku. eh jap, guna bahasa Indo sikit, puyeng aku! HAHAHA. *bangga jap* well, aku ada berita gembira. HAHAHA. sempena penutupan SEA Games ni, aku cuti sampai selasa. HAHA. cuti sakan, ehem. LOL. okay, actually, aku bukannya memikirkan yang tidak tidak, cuma rasa macam sedikit frust la. Haihh. Sebab?

aku dengar SS4 bakal diadakan di Malaysia. Ok, memang susah nak kata aku dapat pergi ke tak kali ni. Entah entah aku tak ada cuti ke. Kan masalah tu. Lepas tu, MAMA 2011 dibuat dekat Singapore. Aku terbaca 8tv jadi tv rasmi, tapi aku dekat sini, mana lah nak tengok 8tv. Lepas tu, certain events kpop, memang aku tak dapat pergi la, sebab busy. Itu aku tak kisah sangat lah, cuma wave kpop dekat Malaysia, walaupun tak segila dekat Palembang ni, tapi still ada artis datang sana. Palembang ni, macam tak ada je kpop artis nak mai. Kalau Jakarta tu, yelah. Sini, hmmm, aku tak sure la. Lepas tu, aku terfikir, kan bagus aku mai sini tahun depan je, enjoy sehabis mungkin event tahun ni. Sudaaah, boleh pulak aku terfikir macam itu yeee. HAHAHA. lepas tu , best part nye, dulu time aku dekt rumah, tak ada pulak wifi, sekarang ada wifi, ada webcam. wow,aku tak ada, kemain ehhh. HAHAHA. dan aku baru dengar, pasang astro la pulak sekarang. haaaaaaaaaamboiiii *jeles* Harap adalah KBS, balik Malaysia, melantak tengok channel KBS je. Eh jap, balik sana pun tak tahu bila, ada hati? Wakakakaak. Han, luruskan niat hoiii.

Weii, aku tak ada tempat nak tidur ni. Bilik bersepah. Dari atas katil sampai ke katil , penuh dengan baju, kertas, buku dan stationery. Wahaha. Ape macam ini? Aiyooo.. Tidur dekat luar bilik? HAHA. woii, kaki lima tu. Gila ke. -______- *aku ni random sangatlah, pasal bilik pun nak cakap* *FACEPALM*

oh, aku nak ucapkan Hai kepada follower aku yang ke 100 dan 101. terima kasih kerana follow. actually, penulisan gua tak bagus mana. bosan gila. cuba baca, rasa macam sampah je en? HAHA. oh, blok 3 offcially tamat. YAHOOO. so prepare for test. cuak cuak. tutorial, pleno, tests dan ospe. Ahhhhhh :O


btw, hari tu aku tengok Malaysia vs Indonesia. Bersemangat gila aku. LOL, nak pergi stadium, depa main dekat Jakarta la pulak. Haihh. Oh, aku sokong habis habisan sampailah bila goal, aku jerit kuat gila padahal kejiranan aku tu semua orang sini. OMG. cuak je aku kan tetiba ada yang amuk. HAHA. nasib baik tak ada. macam aku cakap, most people sini baik baik, inshaAllah. dan nampaknya, akan berentap lagi lah deme ni. so aku nak pergi tengok juga. sini tak ada tv so aku kena pergi rumah kawan la tengok. wakakaka, excited. galau kau? aku tak galau ;P

Oklah, aku nak tidur. Dalam timbunan kertas kertas pun boleh lah. *bunyi macam pengemis* asal aku tidur, ye dok? HAAHA. oh sebelum tu, aku nak kongsikan sebuah lagi Indie Korea. Aku suka dia ni. Selalu reply message aku dekat web dia, reply tweet aku. Sankyu Coffee Boy ♥ Lagu dia semua sesuai dengan jiwa aku. Tenang. So, take this people especially for my followers. Kekeke.



kbai;

han

p/s: oh, mungkin aku terlalu lewat tapi, happy SPM dan STPM yeah semua. LOL. oh, dengar cerita SS4 Seoul berjalan lancar. Goodluck sayangs ♥

2 comments:

nurul norman said...

ambooi, asal tak tahun depan baru belajar . hahahha . lawak je . kuikuikui~~~

han eba said...

buru buru dihantar belajar? hahahahaahha