Tuesday, November 1, 2011

November itu bermulalah kemencarutan?


hey yo November. you're back! And you know what Miss November, today is not a good day...

Y U NO COME WITH A GOOD LUCK? lols.

okay, aku menaip menggunakan Hyunnie sayang yang betul betul sedang lepak atas riba aku. sebab dia kan komputer riba, so asal dia adalah dari riba. okay, apa aku mengarut? HOMMMAAAAI.

well, as usual every Tuesday dan Thursday aku akan ke kampus besar, ada praktikal. and today, salah satu harinya. and guess whaaaat, aku dah jumpa cadaver! Wooohooo *sambil menari Octopus dance si Yesung* But ni cadaver yang dah agak lama. Sebelum ni kami di ajar supaya menghormati cadaver ni dengan cakap, Cadaver adalah guru kami. Jadi, harus hormat walaupun dia hanyalah cadaver. Aku rasa, ni yang dah diguna pakai habis habisan oleh senior. aku dengar, yang fresh ada, but not now baby, not nowww. Later only la kami jumpa :) Tadi aku usha nerve, muscle dan juga arteri dekat cardaver. as you know, masuk lab ni kena pakai mask semua, pepaham je la kenapa en *hint: bau*

alhamdulillah, semua okay. aku tengok cadaver dengan muka tak ada perasaan. tapi aku masih rasa bersyukur ada cadaver untuk belajar. macam biasa, hari ni kejar bas pukul 5.30am. nak pegi kampus utama bukan kejap, lama bangggg. tak adalah lama sangat taapi, ala senang cita 1jam setengah la jugak duduk dalam bas fakultas kami yang dah tua mengalahkan bas mini. haissh. tadi balik sini, around 6pm macam tu, pehh, mana tak penat. wahahahaha. *FACEPALM* assignments melukis pun tengah beratur . HOOOH. ehem, gambar kat atas tu, yang awal awal tu, aku capture tadi, masa dalam bas :)

malas nak type banyak, aku nak tidur. sat gi nak bangun pulun kerja lecturer favourite aku, LOLS. chiao baby. oh before tu, ehem, Min Hyuk dalam Heartstrings sangat cute. HOMMMMMMMAI. why dalam CN Blue dia nampak sangat biasa, MEYNNN.


kbai;

han

p/s: Sukan Sea dah nak start, Palembang salah satu tuan rumah, selain Jakarta. Hoiii, mai la sini. Support Malaysia. LOL.

4 comments:

nurul norman said...

wahh, jgn cadaver tu masuk mmpi kau sudah. *patutlah kte xlayak jd doc, tu lah slh satu sebabnye. *uishh taku gileeee ++"

minhyuk fav kte dlm movie tuu, comel =D

han eba said...

kan kan kan, dia comeeel sangat. cara dia panggil tu, Hhahahahaha/ CUTEEEEE. apa sebabnya?

nurul norman said...

xtau lah. tapi, serious comel gileesssss sampai kte pun naik excited+gile dgn kecomelan diess. hahahahass ^.^

han eba said...

bila time dia makan tu, awww. gelojoh dengan spec dia. HAHAHAHA.


sekali malam malam, jadi mat hot. LOL