Thursday, November 10, 2011

SEA GAMES, aku libur ;D




assalamualaikum dan an nyeong to all.

apa khabar semua? baik atau tidak? kalau baik tu baguslah, lelagi yang tgh syok cuti tu kaan. sumpah jealous ;P aku still ada kuliah, al maklumlah, cuti sem next year. kekeke.

oh, korang semua tengok sea games ke? aku tak tgk la. busy. lagipun aku dan encik TV dah lama tak ditemukan so memang aku dah lama tak tonton encik TV. sadisnya hidup. LOL. well, esok SEA GAMES ni akan diadakan di sini, Palembang. Wohooo. Bahangnya memang terasa. Masa aku datang for the first time, Palembang ni memang tengah busy di naik taraf,buat tu buat ni. so now, masanya dah pun tiba. esok ada perasmian tak silap aku. aku dengar ketua kelas aku ni, penyanyi sini. so dia akan ada masa opening tu nanti. tak silap aku, dia akan perform. apa apa laah kan.

apa yang aku nak highlight kan di sini adalah, kerana Sea Games ni, kami hari ini buat praktikal dekat kampus kami jee. tak payah ke Inderalayaaa. Wohoo, bahagia aku. LOL. hari ni aku tengok, fakultas aku je yang ada student, fakultas lain semua dah lengang, kafe semua tutup, apeeekaaaah hanya mahasiswa kedokteran je yang ada kuliah? HAHAAHAHHA. sumpah lengang! fuhh. oh ye, dan yang bestnya, esok kami libur sampai ahad. HAHAHAAH. cuti hoiii. sebab esok semua jalan ditutup. so ehem, cuti la kami. kekeke. bukan tu je, sini dah mula ada teksi dan macam macam kemudahan la disediakan sebab jadi tuan rumah untuk sea games ni. HAHA


maskot dia ni namanya Komodo

aku dengar nanti ada perarakan bagai. hahahaha. aku kalau dekat malaysia pun, aku tak layan sea games, inikan dekat sini? Tak ada masa. Banyak benda aku nak buat lagi. tapi aku malasss. haaaaaaaaaaih.

oh, aku nak cakap sikit, Histology tu kan kan kan, bila praktikal kan kan, aku rasa emo , useless dan macam macam lagi sebab aku kena lukis dan warna. WHATTA. tgk mikroskop dan lukis dan warna, I HAVE NO TALENT. arghhhhh, tension.

kbai

han

p/s: Y I NO MISS DONGHAE LATELY?

No comments: