Wednesday, December 28, 2011

aku tercomel sekali

tajuk tu, errr, abaikan. kalau nak rasa betul pun boleh.

sekarang, jam 1.41 am. dan aku masih lagi tak tidur padahal esok aku nak pergi kampus nun jauh di sana.

aku just nak cakap, dah 10 jam aku bekerja tanpa henti, tanpa rehat. aku cuma berdiri, duduk, berdiri dan duduk.

sebabnya,aku asyik menatap slides dan juga FB/Twitter.

Hebat en? Sampai tengkuk pun sakit, tampal koyok panas sekali, wa cakap lu, mencengkam jiwa bhaai. -.- panas kot.

ahhh, esok kena bangun awal, tapi slide anatomi jantung tak habis baca lagi. *baru dapat tahu kena baca*

penat, nak tidur. haihhhh.
taken by me. This is Ampera. Jambatan merentas Sg. Musi kalau tak silap. Ni kalau malam, wa cakap lu, lawa gila!

kbai;

han

p/s: oh, whole fam pergi bercuti dan aku di sini? Huh? SOBS

No comments: