Saturday, December 3, 2011

gyabo

'gyabo' reminds me of Nodame. HAHA

Ok, today ada Mo.A and aku dekat sini, di Indonesia ni, sedangkan suami aku, Donghae tu ada dekat negara aku sendiri. Dia akan perform dalam konsert ni together with f(x), miss A and also B1A4 *lagu beautiful target bermain di fikiran* HAHAHA. so, aku dah suruh si husband jumpa father in law dia lepas habis concert *bajet* harap dia sedar sikit dia tu dah jadi husband gua *ehem, perasan gila aku* of course, hari ini aku bersedih, sebab Hae datang dan aku pulak, jauh dari dia. macam biasa, kita dua ni, selalu jauh dari each other, tapi masih sayang sayang ♥ LOL -.-


apa pun, aku dah dapat buku yang aku nak. terasa dunia ini ana yang punya, HAHAHA. suka gila. ada cerita cerita lawak pasal Donghae dan juga zaman sekolah dia. wahahaha. dapat tgk sekolah dia. wohoo. bahagia gue. LOL. buku je pun. HAHAHA tapi kan, dekat sini, buku Jepun, korea semua ditranslate ke dalam bahasa Indonesia. Itu yang best tu. Kalau Malaysia, kena pergi Kinokuniya kan? So, jauh dari rumah aku. so dekat sini, harganya murah plus, dia dalam bahasa yang aku lagi mudah faham compare dari aku nak baca yang english, di mana aku faham tapi nak hayati susah, faham tak? aku kan jiwa Melayu *bajet*

dah , mood study yang dicari dah mai. selamat maju jaya dan bergembira di Mo.A buat yang pergi.

kbai;

han

p/s; pernah tengok video Kolaveri? HAHAHA. lawak gila. moonu moonu white-u. LOL

2 comments:

nurul norman said...

susah betul kawin dgn org jauh ni. hurmm~
cow-u. kuikuikui

han eba said...

Kan, kawin dengan org jauh *bukan jawa* mmg susah. rindu. LOL -.-

Kau dah dgr ke? OMG. hahahahaha