Wednesday, December 21, 2011

KAU tu busuk!


untuk pengetahuan anda, penulis sentiasa memberi tajuk yang tak ada kena mengena dengan entri dia. Okay, kau diam. Kau tekan kan jugak link ni, baca juge kan entri ni, sebab kau busuk ;P hahaha. okay, aku pun busuk sekali sama dengan kau, puas?

Isnin lepas aku ada exam kimia. dan aku rasa aku berjaya mengagalkannya. LOLS. dah la bahasa Indonesia, hambik kau. Pehh, aku memang suka sangat lah dan memang aku selalu dapat A+ kan bahasa Indonesia -.- OH PLEASE LAH. okay, it's not salah bahasa, maybe my mistakes for terlepas baca some part and all. Haaa, FB la lagi. Blog la lagi. Layan kan, hambik kau. Tapi , alhamdulillah, aku cuba sedaya upaya jawab. Bayangkan, 128 soalan dalam masa 1 jam 45 minit. dekat Malaysia, kite 1jam 45minit jawab soalan sejarah en? Itu pun baru 5 soalan besar, kalau mcq pulak, selalunya, 60 soalan. Ini , hambik kau, dua kali ganda. Pusing aku. Haihhh.

Esok, aku ada ujian practical. haa, the best part is, even senior pun tak pernah ambil ujian cenggini. hahahahah. cuaks kan? Aku nak tgk cemana lah aku nak adapt dengan sistem baru ni. Haih, entah cemana la examnya. Cuak aku. Aku bergadang pun tak guna kalau esok apa yang aku study tak keluar. Oh God.

Yang ini aku belum cuak, aku cuak yang histology punya ujian praktikal sama Anatomi. Selamat Jalan Romeo la kalau tak tahu jawab. Dah la, Histology tu pasal cell, yang aku sendiri keliru kat mana nak cari part part yang disebutkan. Whatta. Dan anatomi pulak,aku kena lah hafal bahasa Latin tu semua. Untunglah kome semua belajar bahasa Inggeris. Haihh. Benci -.- LOLS. sekarang aku boleh cakap dekat si Usop Wilcha tu "apa pentingnya English Education?" HAHAHAHA

btw, kitas aku dah siap. cuma sekarang ni confirmkan cuti dan book tiket balik Malaysia. Sini asyik hujan, buat aku malas. Sejuk gila wey. Okay, dah aku nak sambung menghafal. Korang ni bukan tolong aku hafal, tolong baca je kan -.- Hish.

kbai;

han

UPDATE: EXAM DIBATALKAN GARA GARA JALAN SESAK. HAHAHA, TAK LOGIK EN? LOLS

2 comments:

nurul norman said...

seperti biasa, GOOD LUCK ebakuns !!! =DDD ♥ =]

han eba said...

bbaik bik mama ;P