Sunday, December 25, 2011

tajuk apa sini eh?


waktu yang merunsingkan, ahhh, banyak benda kena fikir.

assignments, kelas, praktikal dan exam. sorrylah, sini tak main lah study week ye. Nak study study week, pergi tempat lain. HAHAHA. ok, itu sangat sucks. tetiba aku rasa aku nak lari menyorok, tak nak menghadapi dunia ini, boleh tak? HAHAHA.

Malas yang teramat pun satu hal. bosan yang teramat pun satu hal. Haihh Lepas tu, nak cuti pun satu hal! Actually, aku tak boleh nak tetapkan tarikh balik Malaysia gara gara susunan jadual exam yang kurang jelas. cube korang tengok, hari yang sepatutnya ada exam, jammed la pulak, sampai exam dibatalkan. lepas tu, dia kata buat minggu depan. sekali, dapat jarkom cakap exam tu ditunda ke Januari. Tak ke sengal namanya, wallahu'alam.

so now, nak balik Malaysia ke tidak? Nak book tiket ke tidak? Nak choose tarikh yang mana? Ahhh, galau aku. dak pacak gini, dak pacak gitu. Kalau lambat book, takut tiket habis. Ish. Aku cakap dengan mak aku, yang kalau Februari Suju nak mai malaysia, aku nak balik. Sebab masa Februari, ada Daily flight. Hehehe. So , sesiapa yang ada info pasal SS4, sila bagitahu dengan segera. Ok? Dah lah tadi aku termimpi mimpi pasal nak pergi konsert mereka. HAHAHAHA.

Histologi.Anatomi. <<< Harus dipelajari. Yeah. Dah la selasa ni, kalau nak masuk lab, kena jawab soalan. Kalau gagal jawab, tak dapat masuk lab lah jawabnya. Gila kot.

Sekarang ni, aku tengah layan protect the boss. wahahaha :) Banyak lagi disc yang aku nak beli ^^

kbai;

han

p/s: kejarlah impina kita sendiri, bukan impian orang lain. if kita yang turn down impian kita, cari impian kita yang lain dan kejarlah ia kembali. buat sesuatu itu harus dengan ada passion, jangan hanya sambil lewa, sebab tak kan turn out greatly pun.

No comments: