Tuesday, January 3, 2012

#2


hey people *sambil hirup Mocachinno*

Korang apa khabar? Eh, ni entri kedua untuk tahun 2012. Masih hidup aku, alhamdulillah. Oh, esok aku libur. Tak sure kenapa, tapi yang pastinya exam minggu ini ditunda ke minggu depan. AGAIN? *nodding* and then *grinned*. I can study all the materials next week, hehehe.

Okay, yang pastinya aku taip bukan suka suka, tapi kadang kadang sebab bosan. Aku nak je asdfghjkl orang imigrasi dekat sini. bila kau nak bagi pasport aku oh? kalau aku tak lapor diri nanti, aku tak boleh balik Malaysia. Gamaknya deme ni suka duit je. buat sikit, duit je utamakan. hish, rasa nak bagi PANG sekali je kat muka sekoq sekoq tapi aku kena sabar, sebab ni bukan negara aku. Negara orang, behave oii. Ish, geram geram. Lepas tu, aku geram, aku report dekat boss besar la, apa lagi, namun, sob sobs. sampai la ni beliau tak call, busy la tu. aku dipinggirkan. exam dan stress serta rasa dipinggirkan bersatu , aku masih tetap = lonely.

well, aku tengah cuak dan depressed. cuak sebab exam exam exam aku. hoish. lepas tu cuak sebab aku dengar ada anak ular berkeliaran di kawasan rumah kost aku. arghhhhhh, raso nak jorit den. kalau masuk bilik aku cemana? whatta fish whatta fish, *tensyen lagi, dicampur stress,exam, geram dan juge dipinggirkan* aku tak mampu nak gambarkan macam mana. *uwuuwuw, tamau nangis, I'm strong* well, setakat ini hanya satu je kawan aku pernah call aku iaitu Kim Yana. kekekeke. itu pun sekali, still aku appreciate ok. Kalau korang tak call lagi, reti reti kan lah call aku. Ish. *hirup lagi Mocachinno*

Hmm, tadi ada satu masalah jadi. created by manusia yang tak reti nak bertanggungjawab atas tanggungjawab sendiri. dah la tak bertanggungjawab <<<< ini satu hal, satu hal lagi >>>> menipu dan hal lain lagi >>>> tak ada rasa bersalah. Dua ekor manusia ni, ehhh dua orang manusia yang tak berguna ni, ehem, jahatnya aku. Hish. Tak, I mean manusia cenggini susahkan hidup orang. Ha, kan dah padan tak dapat amik ujian. Jumpa dulu kepala blok, aku nak tengok cemana kau nak jawab dengan helah dan penipuan yang selalu kau tengok dalam filem tamil kau tu. Eiii, aku bukan nak mengeji come on la, ni dah third time kot, dah sibuk pak cik hensem tu habaq *kalau boleh panggil abg, I rela you, muda sungguh lecturernya* , praktikal penting, jangan tak mai. Heiii, tak faham aku.

Okay, manusia lakukan kesalahan. Kalau ada rasa bersalah campur rendah diri tak apa, ni kalau dah menyombong, wa cakap lu, tak lama kau der dalam course ni kalau nak campur dengan kes kau berlagak. Hei come on la korang dua *huuui, dua orang tau* jangan sebab kau kenal senior kau boleh hidup ala ala bahagia, suka suki kau je cemana nak datang kelas semua. dah la hari tu kau tipu, konon sakit, padahal Allah je la yang tahu. dan aku paling tak puas hati sebab kau orang lah nanti, lecturer bagi markah rendah kat kami sebab kita kan senegara. Hah, kan susahkan hidup dan result aku. Eiii, tensyen aku! Malas aku nak fikir. Rimasss.

Dan yang terakhir, sebelum aku akhiri ucapan dan keluhan panjang lebar ni, aku nak cakap, yang beberapa hari ini, aku kurang sihat. Kaki aku sakit, aku rasa pening pening, aku nampak semua benda seperti berpusing dengan laju. aku dah sapu ointment, still tak baik. dan yang aku tensyen, aku rasa tak stabil semasa berdiri. apakah telah terjadi padaku? Hmm. Dan aku still dizzy especially bila aku pandang atas. Risau ni. Anemic ke? Eh, aku makan ayam banyak okaay. Risau pula. Tapi, aku tak habaq dekat boss boss la. Nanti suruh aku makan ubat la, itu la ini la. T.T alaa, call pun tidak, inikan nak tanya. HAHA.


kbai;

han

p/s: aku dah betray Donghae ke? Suka L Infinite pula? HAHAHA.

No comments: