Friday, January 6, 2012

#3


Donghae is joining We Got Married!

So, what can I say? Patah hati? No no no. Sebab aku dah menerima benda ni masa 2011 . Sebab masa awal tahun cenggini aku ada jumpa list WGM yang fake. so, masa tu aku dah memang tak kisah dah. Tapi kan, kenapa dengan EunSeo? Tak marah ke adik Minho? LOLS.

apa apa pun, oppa, you must show your skills. Macam mana cara flirt semua. HAHAHAHA. biar satu dunia tahu. yang sibuk duk label oppa sebagai Gay tu, haaaaaaaa, meh lihat macam mana Donghae beraksi memikat jelitawan EunSeo. So, from now on, inshaAllah kalau aku ada masa, aku akan tengok WGM. HAHAHA. demi Donghae ku. Semoga, dia tunjukkan diri dia yang sebenar dengan lebih lagi dan tak pemalu sangat. Hahahaha. Tapi, you still my husband! HAHA.

btw, perasan tak, ini macam karma. aku curang pada dia dengan suka L. kemudian dia balas balik, dengan curang pada aku, LOL. kami memang ada jodoh, HAHAHA *tetiba*

so, paper dah makin banyak. final buat aku busy. dan malas juga. HAHAHA. dan sini asyik hujan. hujan. hujan. dan buat aku malas lalu tidur tidur tidur. HAHA. cuba rajin sikit cik Han -________________- and today, genap 4 bulan aku tinggal di Palembang. Yeay!

okay, can't wait for WGM. hehe. Miss Elia, please supply kan saya dengan setiap episode, can youuuu ? ♥

Oppa, fighting!


kbai;

han

p/s: kalau mak aku tahu menantu dia ni curangs, LOL, habis kau. hahaha. btw, aku dah dapat t-shirt FT Island tu. So happy~~~

2 comments:

Ramiza said...

i just wanted to kacau you about this!!

han eba said...

FAILED ;P hahahahaha