Wednesday, February 8, 2012

#15


hello. hai. hoi.

kemain seminggu aku tak update blog. *seminggu pung nak kecoh ke?* well, for me yeah sebab aku kan suka berblog (?) HAHA. *almaklumlah orang tengah cuti kan, sakan la holiday tuuu* errr, sakan ke (?) awat aku tanya aku yang jawab, LOL.

actually, lebih kurang la. bukan holiday sakan, tapi buang masa sakan. aku tak update blog tapi FB and Twitter sentiasa update. well, itu kan dah macam adik beradik aku (?) LOL, mula cakap benda yang sukar difahami. Patut tak ada yang nak baca blog kau nyaaah. HAHA.

okay, last Friday aku outing sat dengan Shin Yi and Shin Ryu. Kami pi Sunway Pyramid. Jalan jalan, cerita cerita, dan tengok wayang cerita Sumpahan Kum Kum. Cerita bajet seram -.- HAHA . Aku, frankly speaking la, aku tak minat sangat la tengok wayang ni. Kalau aku tergerak hati nak tengok , baru aku pergi. Kalau tak, memang aku tak jejak panggung. Boleh hitung dalam setahun berapa kali pergi. Sebab dekat wayang nun tayang cerita yang memang aku rasa, tak berbaloi untuk aku tonton. HAAHAHAHAH. aku kan bajet Korea. every time bajet tengok Korea. HAHAAH. *dang!* so, aku rasa aku kelaur duit untuk transport je? Yang lain semua disponsor (?) awww, selebriti oh aku. LOL. thanks to kamu berdua ye (:


kejaaap, kan lately aku cakap, aku rasa L infinite tu hot sangat. Dia memang hot. err, cool . ah, mana mana la. lepas tu, aku tengok mv I Knew It yang versi setengah tu, abe Dongwoon sangat hot -.- aku suka sangat jadi fangirl ni apehal. -.- haish, sampai bila lah aku nak jadi fan girl ni? HAHA. aku dah habis tengok cerita bawah ni. best gila. nanti aku review


ape ape pun, errr, cuti aku tak lama lah. dah nak habis. aku menghitung hari je nak balik ni. HAHA. tak sabau nak shopping shopping. hahahha. banyak yang harus ku bawa pulang ke negara kedua aku. semoga bertemu lagi. aku budak medik hensem

kbai;

han

p/s: hensem ke? abang ni buat I rasa macam nak sepak sepak je muka dia. Perfect gila muka masa graduate.

No comments: