Saturday, February 11, 2012

#17

aku macam tak percaya, yang orang di sekeliling aku sebenarnya dah membesar, tapi tidak aku.

kalau untuk aku, bab besarkan badan adalah wajib, tapi tidak pada penampilan mahupun perangai.

bila aku perhatikan sekeliling, kawan kawan , sahabat sahabat aku, semua dah cantik cantik belaka.

cara berfesyen dah lain, dah pandai pakai make up *part worst bagi aku* bayangkan, aku compact powder pung tak reti pakai.


sadis bukan?sadis bukan?sadis bukan?sadis bukan?sadis bukan?

orang kata perempuan kena macam ini, macam itu. kena pandai ini, pandai itu. lagi hampeh kalau depa duk bilang, perempuan kena kurus, ada S line, LOL, part paling fail aku, epic fail.

dan yang paling membuatkan aku sedar tentang kedewasaan teman temanku adalah apabila aku lihat, ada yang dah mula serius dalam hubungan, dah ada yang nak tunang dan juga ada yang dah nak kahwin. walaupun memang bukan kawan aku pun, tapi bila tengok benda yang macam ini berlaku di sekeliling aku, melibatkan orang sebaya aku, aku bagaikan terpana, LOL. (-.-)

aku mula terfikir, how if aku yang kahwin, how if aku yang tunang. masih samakah aku? atau adakah aku dah cukup dewasa? cik Han, hang memang dah dewasa tapi perangai tak. err, semua pun tak dewasa. ok, ada la sikit kedewasaan kau tu *sedapkan hati*

orang cakap, bila anak tak pandai masak, tak pandai make up, tak pandai bergaya, salahkan mak dia. mesti mak tak ajar la, itu la, ini lah. ni aku nak habaq hang, mak aku memang ajar, aku yang malas. sebab macam aku cakaplah, aku tak fikir lagi. it takes time. bila nak berubah cik Haaaaan?

tapi memang, orang sekeliling aku dah dewasa. HAIH.Peace yawwww


kbai;

han

p/s; Lengchai, how's your result?

No comments: