Thursday, March 8, 2012

#29

tak guna suruh aku asyik jangan salah faham dengan dirimu.

tak guna asyik suruh aku faham dirimu.

hatimu sudah tiada saat kita bersama. hatimu telah lari kepada orang lain.

aku tak kisah, aku cuba menerima. setiap kali aku diminta faham dirimu, jangan menyalah faham padamu, aku boleh, kerana aku mahu semuanya baik baik,

tapi the end of the day, aku yang terluka. mungkin, aku banyak melukakanmu, menyakitimu, tapi aku tak pernah minta dirimu faham aku, kerana aku tak mahu dirimu cuba faham aku walhal kau benar benar tidak faham.

aku sudah mula melepaskan mu, pergilah kau bersama orang yang mampu memberi senyuman padamu.

pergilah engkau bersama orang yang boleh membahagiakan mu.

aku akan kekal di sini, dan terus kuat. InshaAllah.

kbai;

han

4 comments:

Ramiza said...

eba, why so emo?

han eba said...

because everything is not right ramiza. everything is wrong

Ramiza said...

with every right, there is a wrong and with every wrong there is a right. so just hold on! you can do it!

han eba said...

thanks ramiza :) I miss you