Friday, April 13, 2012

#42

apa yang terjadi semalam, sangat memalukan. kita dari satu negara, kenapa korang buat malu dengan bergaduh? tak fikir ke impak dia pada anda, kami , bangsa anda dan juga senior (kalau diorang dengar) ?

sesama bangsa, bergaduh pasal hal kecik depan warganegara lain. sedar sikit, kita di negara orang. nak buat drama, nanti balik Malaysia nanti buat. aku siap boleh jadi pelakon tambahan. aku tak side mana mana sebab aku kenal dan tahu tak sikap masing masing. aku cuma boleh tolong bantu redakan. itu pun, masih lagi korang nak bertegang urat?

kan aku dah cakap, it's not about my character, it's about others. I'm too stressed memikirkan sikap mereka. Bukan sikap aku, sikap mereka. Tak kiralah sama ada budak batch atau classmates. Yang aku tak fahamnya, ada classmates make fun of us sebab benda tu. Okay, maybe sebab tak matang, tapi come on lah, satu kelas kot. Korang patut sama sama bantu meredakan, bukannya sibuk bergosip, masuk BBM dan juga menangkap gambar.

Yang aku tak puas hatinya, ada certain people yang jadi batu api. Sungguh perangai syaitonirrojim kau.

kbai;

han

p/s: Tempat aku tak rasa gegaran gempa pun walaupun dalam satu pulau.

No comments: